Besplatna dostava za porudžbine preko 5000 din.

Kategorije
Mali drugari

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova, ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

  • da proizvod ne odgovara onom koji ste poručili,
  • da je proizvod oštećen,
  • da je proizvod neispravan,

molimo Vas da nas o neispravnosti pošiljke obavestite u roku od 24h od prijema, ili u najkraćem mogućem roku na kontakt telefon sa kontakt strane sajta, ili e-mejlom na zdravo@malidrugari.rs. Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem, već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju, ili transportu.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

Postupak reklamacije

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.

Roba pokrivena garancijom proizvođača se prodaje sa garancijom proizvođača proširena na Potrošača. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev potrošača , popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda .

Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam se obratite na email zdravo@malidrugari.rs na neki od kontakt telefona kako bi Vam poslali potreban Zahtev za reklamaciju ili da isti preuzmete klikom na linku ispod.

Zahtev za reklamaciju možete preuzeti OVDE.

Neophodno je da nam popunjen Zahtev posaljete na mail zdravo@malidrugari.rs

Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za greške Potrošača, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na internet prodavnici ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da nad kontaktirate putem maila (zdravo@malirugari.rs) ili na neki od navedenih kontakata i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod.

Ako je neki proizvod koji ste kupili defektan ili ne funkcioniše pravilno iz bilo kog razloga, molimo Vas da nas kontaktirate putem maila (zdravo@malirugari.rs) ili na neki od navedenih kontakata i da pregledate uslove korišćenja i kupovine koji se nalaze na internet prodavnici.